Unity 2020.2 Beta Yayımlandı

 

Unity 2020.2 Beta Açıklaması


Unity 2020.2 beta artık kullanılabilir ve geri bildirimlerinizi memnuniyetle karşılıyoruz

Unity 2020.2 ile 2020’de performans, kararlılık ve iş akışı iyileştirmelerine odaklanmaya devam ediyoruz. Betaya katılın ve gelecek araçlar hakkında ne düşündüğünüzü bize bildirin.

Topluluğumuzun geri bildirimlerine dayanarak, 2020’ye girerken tüm kullanıcılar için daha fazla istikrar sağlamayı ve yaşam kalitesini artırmayı taahhüt ettik. Buna Unity 2019 LTS’yi varsayılan sürüm yapmak da dahildi. Ayrıca, uzatılmış bir stabilizasyon aşaması sağlamak için TECH akışlarının sayısını yılda üç sürümden yalnızca ikiye düşürdük.

Unity 2020 LTS ve 2021’e giden yol

Beta sürümdeki yeniliklere girmeden önce, bundan sonra ne olacağını özetleyelim:

  • Yazılımın beta sürümünden çıkmasını beklemeyi tercih edenler için, Unity 2020.2’nin tam sürümünün bu yılın ilerleyen saatlerinde bir TECH sürüm kararlılığı ile gönderilmesini bekliyoruz. Tüm beta kullanıcılarınızdan erken geri bildirim, bu hedefe yönelik çalışmalarımızın çok önemli bir bileşenidir.
  • Unity 2020 LTS sürümü şu anda Mart 2021 için planlanıyor. Unity 2020 LTS, sonraki güncellemelerde eklediğimiz tüm düzeltmelerin yanı sıra 2020.1 ve 2020.2’deki tüm yeni özellikleri ve iyileştirmeleri içerecek. Bu şekilde, uzun vadeli destek (LTS) sürümü, projelerinizi yakın gelecekte göndermeyi hedefleyenler için maksimum istikrar getirecektir.
  • Bu yılın ötesine baktığımızda, çalışma şeklimizi geliştiriyoruz. Seçilmiş şeylere odaklanıyoruz ve onları daha iyi yapıyoruz. Sizin için en önemli özelliklerde daha yüksek kalite sunmak için daha büyük ekipler görevlendiriyoruz. Son blog gönderimizde 2021 için odak alanlarımız hakkında daha fazla bilgi edinin.

Unity 2020.2’deki yenilikler nelerdir?

Denemeyi ilginç bulabileceğiniz bazı yeni özelliklerin ve iyileştirmelerin bir özetini oluşturduk. Ayrıca Unity 2020.2 beta web seminerinde size gelecek özelliklerden bazılarını iş başında göstereceğiz. Ar-Ge ekiplerimizin üyeleri, önceki beta sürümünde yaptığımız gibi sorularınızı canlı yanıtlamak için orada olacak. Katılmak için buradan kaydolun:

Kayıt için tıklayınız.

Belirli özellik alanları hakkında konuşmak için Betalar ve Deneysel Özellikler forumlarımızda topluluğun geri kalanına katılın. Geri bildirim için mevcut olan yeni özellikler veya paketler hakkında ilk öğrenenler arasında olmak istiyorsanız, beta bültenimize kaydolmanızı da öneririz.

Programcı araçları ve performans iyileştirmeleri

Projeler karmaşıklık içinde büyüdükçe, yeni kod değişikliklerini derlemek giderek daha yavaş hale gelebilir ve ekibinizin iş akışını ve üretkenliğini etkilemeye başlayabilir. Unity 2020.2’de, derleme sürelerini optimize etmeye yardımcı olacak birkaç özellik tasarladık.

Derleme için genel meta veriler Düzenleyici için komut dosyalarını derlerken değişmezse, asmdef referanslarının gereksiz yeniden derlenmesini önlemek için derleme hattında Roslyn referans derlemelerini kullanırız; örneğin, yalnızca özel yöntemleri veya alanları değiştirirseniz, yalnızca değiştirilen derleme yeniden derlenecektir. Roslyn çözümleyicileriyle, kullanıcı yineleme iş akışını kesintiye uğratmadan Unity Düzenleyicisi içinde arka planda eşzamansız olarak C # kod çözümleyicileri çalıştırabilir ve bunları komut satırından eşzamanlı olarak çalıştırabilirsiniz. Kodunuzu stil, kalite ve diğer sorunlar açısından incelemek için Unity projelerinde Roslyn çözümleyicilerini ve kural kümesi dosyalarını kullanmayı düşünün. Unity 2020.2’de artık C # derlerken “-deterministik” bir derleme seçeneği de sunuyoruz; ancak, AssemblyVersion’ın bir joker karakterle (*) kullanılmasını desteklemez, bu durumda deterministik derlemenin nasıl devre dışı bırakılacağına ilişkin ayrıntılarla birlikte bir hata mesajı gönderilir.

Düzenleyici Yineleme Profili Oluşturucu (EIP), etki alanı yeniden yüklemeleri sırasında kodunuzdaki darboğazları belirlemenize yardımcı olabilir (Oynatma Modu, Komut Dosyası Derlemesi vb. Girin). Bu deneysel bir özelliktir ve araştırma Paketi olarak mevcuttur – denemek için talimatları izlemeniz ve görüşlerinizi bizimle paylaşmanız yeterlidir.

 

unity3d 2020.2 Beta

Kök Ad Alanı, Unity’de ve Visual Studio ve Rider’da yeni bir komut dosyası oluştururken otomatik olarak bir ad alanı eklemek için kullanılan asmdef denetçisindeki yeni bir alandır.

IL2CPP platformlarında 0-Change rebuilds. Malzemelerde, gölgelendiricilerde veya hazır yapılarda kod değişiklikleri içermeyen değişiklikler yaparsanız, .NET derlemelerinden C ++ ‘ya IL2CPP dönüşümü atlanacaktır. Bu, sanatçı iş akışlarını iyileştirecek ve yinelemeyi hızlandıracaktır.

IL2CPP oynatıcı oluşturma zamanı iyileştirmesi. .NET derlemelerini C ++ dosyalarına dönüştürme işlemi geçmişte tek iş parçacıklıydı. Unity 2020.2’de, dönüşümü işleyen uygulama (il2cpp.exe) modern çok çekirdekli işlemcilerden yararlanarak genel IL2CPP oynatıcı oluşturma sürelerini önemli ölçüde azaltır. Forum başlığında daha fazla bilgi bulun.

C # 8 desteği. Unity 2020.2, varsayılan arayüz yöntemleri dışında tüm yeni C # 8 özelliklerini ve geliştirmelerini destekler.

Time.deltaTime kararlılık iyileştirmeleri. Çerçeve süresi hesaplamaları artık daha kararlı ve oyun sabit bir kare hızında çalışırken çok daha yumuşak nesne hareketi sağlıyor. Unity 2020.2, iOS, macOS, PS4, Switch, tvOS, UWP, Windows ve Xbox One’da zaman kararlılığı iyileştirmelerine sahiptir. Vulkan ve XR’de Android, Windows / Linux üzerindeki iyileştirmeler daha sonra gelecek. Daha fazla ayrıntı için bu forum tartışmasına bakın.

Unity Linker, yönetilen kodu soymak için statik analiz gerçekleştirir. Ayrıca bir dizi Özniteliği tanır ve tanımlayamadığı yerlerde bağımlılıklara açıklama eklemenize olanak tanır. Unity 2020.2’de araç, Mono IL Linker ile eşleşecek API güncellemelerini aldı. 2020.1’den başlayarak bazı basit yansıma modelleri artık otomatik olarak algılanarak link.xml dosyalarını kullanma ihtiyacını ortadan kaldırıyor.

Mevcut Profiler istatistiklerini Runtime API olarak gösterdik. Bu, Playerlardaki bellek, işleme ve diğerleri gibi mevcut Profiler alanları için performans istatistiklerinin değerlerini okumanızı sağlar. Bu verileri, hedef cihazda çalışırken projenizdeki performans uyarı göstergelerini (HUD’lar) görüntülemek veya kendi ihtiyaçlarınız için başka performans araçları oluşturmak için kullanabilirsiniz.

Ayrıca bir dizi görselleştirme iyileştirmesi de ekledik. Profiler Penceresine grafik ekleme yeteneği, mevcut veya kullanıcı tarafından oluşturulan Profiler istatistikleri için size daha fazla performans bağlamı sağlar. Akış Olayları grafikleri artık Profiler Zaman Çizelgesi’nde seri görev bağımlılıklarını görüntüleyebilir ve uygulamanızın bir dizi işlemde hangi görevleri üzerinde zaman harcadığını belirlemenize yardımcı olabilir.

Son olarak, aşağıdakiler dahil çok sayıda Temel Performans İyileştirmeleri yaptık:

  • Camera.main, aramak için performans maliyetli bir işlevdi. Bu optimizasyonla, ana kamera etiketine sahip özel bir nesne listesi korunur ve bu listede arama yapmak neredeyse anında gerçekleştirilir.
  • Paket açma ayrı bir süreçte gerçekleştiğinden, model içe aktarmada UV Sargısını Açma, zaman alan bir işlem olmuştur. Bu süreç artık canlı tutularak bu işlemi 50 kata kadar daha hızlı hale getiriyor
  • Gizmo oluşturma, artık hem genel aygıtlar hem de LightProbe aygıtları için önemli ölçüde daha hızlıdır.

Düzenleyicide iç içe geçmiş Prefab yüklemesi optimize edildi ve 20 kata kadar hızlandırıldı.

Editör ve ekip iş akışları

İş akışı iyileştirmeleri, bu yılki sürümün ana sütunlarından biridir. Ekiplerimiz, kullanıcı geri bildirimlerini ve isteklerini ve Editör ile günlük olarak etkileşimde bulunan tüm ekipler için deneyimin nasıl geliştirilebileceğini izliyor. Test kullanıcılarını projelerinizi ve araçlarınızı yerelleştirmenize yardımcı olacak yeni araçların erken bir sürümünü denemeye de davet ediyoruz.

Projenize ses veya dokular gibi metin veya kültüre özgü varlıklarda birden çok dil ve bölgesel değişken için destek eklemek için araçlar sağlayan bir Yerelleştirme paketi artık test için kullanılabilir. Bu Önizleme paketini almak için, Paket Yöneticisindeki “Git URL’den paket ekle” altına com.unity.localization yazın. Veya proje bildiriminizi düzenleyerek eklemek için belgelerdeki talimatları izleyin. Bu kılavuz, başlamanıza yardımcı olacak ve forumda ne düşündüğünüzü bize bildirebilirsiniz. Geri bildiriminizi doğrudan ekiple paylaşarak daha iyi hale getirmemize yardımcı olun – bir kullanıcı röportajına kaydolun.

Düzenleyici paketi yerelleştirmesi. Unity kullanıcıları veya geliştiricileri, paketleri veya özel araçları bu yeni Deneysel özellik ile Japonca, Korece, piyasada geleneksel Çince destek ekleyebilir (bir Dil paketi yüklerseniz etkinleştirilir). Desteklenen dillerden ve özelliklerden herhangi biri için sözlükler (GNU gettext kullanarak PO dosyaları) oluşturmak. Daha fazla test hakkında bilgi forumu.

PhysX Artikülasyon Gövde bileşenleri. Artık Rigidbody hiyerarşilerini düzenli eklemlere sahip ArticulationBody hiyerarşilerini, yinelemeli çözücü tarafından çözülen ve ortaya çıkan kuvvetleri iki hiyerarşide otomatik olarak yayarak bağlayabilirsiniz. Bu, özellikle robotik veya fizik tabanlı oyunlarda çalışmıyorsanız. Ek olarak, fiziksel tabanlı ters kinematik (IK) desteği içeren yeni API’ler sunulmuş.

tutarlılık denetimi. Unity 2020.2, ithalatçılar tarafından üretilen varlıkların orijinal varlık ve bağımlılıkları ile tutarlı olup olmadığını kontrol eden bir özellik sağlar. Manuel yeniden içe aktarma veya komut satırı ile etkinleştirilebilir.

Unity Accelerator, artık kullanıcıların Accelerator’larında depolanan öğeler için erişim kısıtlamalarını merkezileştirebildiği yeni ilke tablosu ile birlikte önbelleği yansıtma özelliğine sahip. Forum tartışmalarına katılın.

AssetPostprocessor için prefabrik destek. OnPostprocessPrefab uygulanırsa, son işlemciler prefabrik yapıyı değiştirebilir. Eklenen tüm nesneler, kaynak prefabrike değişikliklerin uygulanmasını önlemek için DontSaveInEditor bayrağını alır.

Hazır yapı içe aktarımı, doğruluğu, performansı, ölçeklenebilirliği, önbelleğe alınabilirliği ve diğer özellikleri artırmaya yönelik bir dizi iyileştirmeye sahiptir. Komut dosyası bağımlılıkları ile ilgili olarak, MonoBehaviours içeren Hazır Yapılar artık komut dosyası ile senkronize olacak ve derleme hataları durumunda referansları kaybetmeyecek. Forumdaki çalışma hakkında daha fazla bilgi edinin.

Unity Hub sürüm 2.4.0, projeleri, indirmeleri, Unity editörlerini ve modüllerini yönetmek için daha net mesajlaşma ve iş akışları gibi UX için çeşitli iyileştirmeler sunar. Ayrıca, oyun geliştirmeyi öğrenmeyi daha eğlenceli hale getirmek için yeni dinamik indirilebilir şablonlar getiriyor.

Paket Yöneticisi – kapsamlı kayıtlar UX ve yönetim iyileştirmeleri. Yeni bir diyalog, projeye yeni bir kapsamlı kayıt eklendiğinde kullanıcıları bilgilendirir. Proje Ayarlarından projedeki tüm kapsamlı kayıtları yönetin (kayıt ve kapsam ekleme / kaldırma). Paketleri kaynak kayıt defterinden daha kolay taramak veya aramak için yazara göre “Unity Registry” ve “My Registry” paketlerini filtreleyebilirsiniz.

Hızlı Arama 2.0, daha fazla arama belirteci ile birlikte gelir ve sorguları yazarken yardımcı olmak için bağlamsal tamamlama sağlar. Sahne arama artık açık Sahne ile sınırlı değil; Artık projenizin tüm Sahneleri ve Hazır Yapıları arasında aynı anda arama yapmak mümkün. Bu, arka planda gerçekleşen ve Dizin Yöneticisi kullanılarak yapılandırılabilen içeriklerinin endekslenmesiyle elde edilir.

Son olarak, Unity 2020.2, Editör genelinde aşağıdakiler gibi paketlenmiş yaşam kalitesi iyileştirmeleri de getiriyor:

    • Denetçideki Diziler ve Listeler yeniden sıralanabilir ve [Yeniden Düzenlenemez] özelliği bu işlevi devre dışı bırakabilir
    • Sahne taşıma / döndürme / ölçek tutma çizgileri daha kalın ve yapılandırılabilir
    • 2DArray ve 3D dokular için doku içe aktarma ardışık düzeni – “flipbook” dizinizi / 3D dokularınızı özel C # kodu yazmak zorunda kalmadan doğrudan içe aktarın
    • Hiyerarşi görünümü iyileştirmeleri:
      • yeni “Boş Üst Öğe Oluştur” öğesi
      • Prefabs için sürüm durumu görüntülenir
      • yeni bir nesne oluşturduğunuzda, varsayılan olarak Yeniden Adlandırma moduna sahiptir
      • Hiyerarşi görünümünde bir nesneyi “varsayılan üst öğe” olarak işaretleyebilirsiniz, böylece yeni varlıkları Sahne’ye sürüklediğinizde o nesneye üst öğe olarak atılırlar.
    • Mesh denetçisi karışım şekillerini görselleştirebilir
    • Birden fazla Hazır Yapı, aynı anda Sahne’ye sürüklenebilir
    • Denetleyici özellikleri Kopyala / Yapıştır, kullanıcı tanımlı C # türlerini destekler
    • Proje Ayarlarında #define komut dosyası oluşturma yönergeleri artık bir Dizi olarak gösteriliyor
    • Zaten seçilmiş bir nesnede Seçilen Çerçeve, kendi eksen noktasına yakınlaştırılır
    • Proje penceresi varlık yeniden adları ve hareketleri geri alınamaz
    • GameObject denetçisi, ad alanının yanında seçili nesne sayısını görüntüler]Video oynatıcı

Sanatçı araçları

Unity 2020.2 ile toplu iş akışlarını ve sanatçı araçlarımızla çalışan genel kullanıcı deneyimini yükselterek yaşam kalitesi düzeltmelerine odaklanmaya devam ediyoruz. Tüm düğüm tabanlı geliştirme araçlarımızda daha fazla tutarlılık getirmek ve işleme ardışık düzenlerimizi olgunlaştırmak için çalışıyoruz.

Shader Graph 10.0, teknik sanatçılar için iş akışını iyileştiren birkaç yeni özellik içerir. Grafik Düzenleyici performansı iyileştirildi. Grafiğin bitiş noktası artık monolitik bir Ana Düğümden ziyade modüler bir özellik blokları koleksiyonudur (Ana Yığın). Bu, tek bir grafiğin Lit veya Hair gibi gölgelendirici modelleri arasında kolayca geçiş yapmasını sağlar. Grafik Denetleyici, Ana Düğümlerden ve grafikteki diğer düğümlerden ayarları tek bir konumda birleştirir ve ayrıca grafik için etkin Hedef ve gölgeleme modelini kontrol eder. Grafik artık hangi özelliklerin ve düğümlerin mevcut ayar seçimleriyle uyumlu olduğunu görsel olarak gösterir. Unity 2020.2 ile mevcut Grafiklerinizin Ana Yığınları kullanmak için yükseltileceğini unutmayın. Bu iş akışı iyileştirmeleriyle ilgili daha fazla açıklama için Shader Graph paketi belgelerindeki Yükseltme Kılavuzuna bakın.

Unity 2020.2‘deki VFX Graph güncellemeleri bir dizi özellik ve iyileştirme içerir. Çıktı Olaylarının eklenmesi, kullanıcıların ışıkları, sesleri, fiziksel tepkileri veya oyunu C # ‘da bir temsilci arabirimi aracılığıyla Spawn Olaylarına göre senkronize etmelerine olanak tanır. Deneysel özellikler arasında, Statik Ağ Örnekleme, parçacıkların doğrudan ağlardan üretilmesini sağlar. Çoklu Ağ özelliği, 4 ağa kadar aynı ağ çıktısı tarafından kullanılmasına izin vererek efektlerinize parçacık başına çeşitlilik eklemeyi kolaylaştırır. Parçacık Başına LOD ile, ağ çıktısındaki ekran boyutuna göre LOD ağlarını ayarlayarak efektlerinizi optimize edebilirsiniz. Ayrıca, ekran dışı parçacıkların oluşturulmasını atmak için bir optimizasyon olarak sinir bozucu ayıklamayı ekledik. Deneysel özellikler, Tercihler> Görsel Efekt’teki deneysel onay kutusunun arkasına gizlenmiştir.

Global Illumination için hem GPU hem de CPU Lightmappers için sıçrama sınırını artırdık. Ek olarak, ışık haritalarının kalitesini artırmak için artık Mavi Gürültü Örnekleme kullanıyorlar. Bellek azaldığında aşamalı güncellemeleri devre dışı bırakarak GPU Lightmapper’da bellek kullanımını azalttık ve ışık eşleştiricisinin bellek kullanımını dahili olarak otomatik olarak azaltma özelliğini ekledik. Bu, daha büyük projelerin GPU Lightmapper ile pişirilebileceği anlamına gelir.

Unity 2020.2, sinematikle veya Medya ve Eğlence endüstrisinde çalışanlar için bir dizi iyileştirme de getiriyor:

  • Recorder API, bir Sürekli Entegrasyon sisteminde Düzenleyicide video kaydının otomasyonunu sağlar; bir ekip üyesi bir varlığı otomatik olarak yeni bir video sürümü oluşturmak için güncellediğinde yararlıdır.
  • ProRes kodlaması, Windows ve Mac Editor’da yerel yüksek kaliteli ve video düzenleme dostu video çıkışı için Unity Recorder’da artık mevcuttur.
  • AOV Kaydedici için daha fazla geçiş (hareket vektörleri, daha fazla ışık geçişi), sıkıştırılmış EXR ve HDR çıkışı (yalnızca HDRP). AOV Kaydedici, Nuke veya Da Vinci Resolve gibi yazılımlarda harici birleştirme için işleme geçişlerini dışa aktarmanıza olanak tanır.

UI Toolkit, Editör’e tamamen entegre bir temel özellik olarak dahil edilmiştir ve yeni çalışma zamanı kullanıcı arayüzü özelliklerine erişmek için yükleyebileceğiniz bir Önizleme sürümü hazırladık. Paket Yöneticisinde, “git URL’den paket ekle” altına com.unity.ui eklenerek kullanılabilir. TextMesh Pro’nun temel metin teknolojisi, font oluşturmanın yolu olarak UI Toolkit’e entegre ediliyor ve yeni Input System ile Sprite ve SpriteAtlas için destek ekliyoruz. Ayrıca GameView’e UXML ve USS’nin “canlı yeniden yüklemesini” ekledik.

Önizleme paketi olarak sunulan UI Builder için, çoklu seçim desteği ve doğrudan Canvas’ta yerinde metin düzenleme gibi çeşitli kullanılabilirlik iyileştirmeleri ekledik. Ayrıca, bağlam içinde veya ayrı olarak alt belgeler yazarak birden çok UI belgesiyle çalışmayı geliştiriyoruz. Ayrıca, Editör içinde kullanılması amaçlanan kontrolleri görmek için Editör Uzantısı Yazma özelliğini etkinleştirebilirsiniz.

Komut Dosyası Kullanılabilir Ardışık Düzeni Oluşturma

SRP’yi geliştirmeye ve grafik paketlerinin kalitesini iyileştirmeye devam ederken Scriptable Render Pipeline (SRP) ile ilgili kullanıcı geri bildirimlerini dahil etmeyi amaçlıyoruz. Yol haritamızı buradan görebilirsiniz.

Şimdi sürüm 10’da olan Evrensel İşleme Ardışık Düzeni (URP), onu Yerleşik İşleme Ardışık Düzeni ile eşitliğe yaklaştıran yeni özelliklere sahiptir. Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) ile sahnelerinizdeki ortam aydınlatmasının görsel kalitesini iyileştirebilirsiniz. SSAO, çevreleyen yüzeylere ve ortam ışığına ne kadar maruz kaldığına bağlı olarak belirli bir yüzeyin parlaklığını veya koyuluğunu tahmin eder. Artık kullanımda olmayan belirli gölgelendiricileri kaldırarak derleme veri boyutunuzu düşürebilir ve yükleme sürelerini iyileştirebilirsiniz. URP Lit Shader ile artık detay, normal detay, yükseklik ve paralaks haritaları gibi ek yüzey girdilerine sahipsiniz. URP artık yeni Complex Lit gölgelendiricisi aracılığıyla Clear Coat haritalarını destekliyor. Clear Coat haritaları, araba boyası gibi malzemeleri simüle etmek ve taklit etmek için kullanılabilir.

High Definition Render Pipeline’ın (HDRP) 10. sürümüne yapılan yeni eklemeler, aydınlatmada hata ayıklamanıza yardımcı olacak daha iyi araçlar içerir. Örneğin, aydınlatma hata ayıklama görünümü modları, sahnenizdeki çeşitli aydınlatma bileşenlerini ayırmanıza, görselleştirmenize ve hata ayıklamanıza olanak tanır. Bu sürüm, Çıkartma sistemine yönelik ek iyileştirmeler içerir. Bu geliştirmelerin bir parçası olarak, yeni Çıkartma katmanları özelliği, katman katman bazında hangi yapıştırmaların hangi Malzemeleri etkilediğini belirlemenize olanak tanır. Yol izleme, cilt gibi organik materyallerin pürüzlü ve plastik benzeri olmaktan çok pürüzsüz ve doğal görünmesini sağladığınızda kullanım için sis emilimini ve Alt Yüzey Saçılımını destekler. HDRP ayrıca yüksek kaliteli odak bulanıklığı ve çok daha fazlasını içeren yol izlemeli görüntüler üretmek için yeni bir alan derinliği modu içerir. Işın izlemede de iyileştirmeler var. HDRP ışın izleme artık saydamlar için bir dizi yedeğe sahiptir, bu nedenle şeffaf GameObjects’in görselleri yinelemeli oluşturma ve kırılma ile ve olmadan uyumludur. Bu sürümle birlikte HDRP, şeffaf ve aktarıcı GameObject için renkli ışın izlemeli gölgeleri destekler. Ayrıca ışın izlemeli gölgeler için gürültü giderici artık daha yüksek kaliteli sonuçlar üretiyor. HDRP’nin ışın izlemeli yansıma (RTR) çözümü artık pencereler veya su gibi şeffaf yüzeyler için yararlı olan şeffaf malzemeleri destekliyor. Yeni HDRP eklemeleri ve iyileştirmeleri hakkında daha fazla bilgi alın.

2D araçlar
En son 2D araçlarda yapılan iyileştirmeler ve Unity Editor’daki 2D deneyimi, kararlılık ve performans iyileştirmelerinin yanı sıra bu sürümde bulunabilir.

Kolaylaştırılmış menüler. 2D menü öğeleri artık nesne ve varlık oluşturma için özel üst düzey menülerde görüntüleniyor. Yeni özelliklerden bazıları için menüler de ekledik. Bu gelişmiş kullanıcı deneyimi (UX), yeni kullanıcılar için daha sezgisel olmalı ve 2D projelerde çalışanlar için daha hızlı olmalıdır.

2D varsayılan varlıklar iyileştirildi. Önceden, yeni 2D GameObjects, kullanıcıların GameObject’i kullanılabilir hale getirmek için değiştirmek zorunda kaldığı küçük bir piksel sprite ile temsil ediliyordu. Artık, Collider 2D şekillerine de uyacak ilkel şekiller, önceden tanımlanmış birkaç 2D Physics, Tilemaps ve Sprite Shape seçeneklerine sahip çeşitli 2D GameObjects arasından seçim yapabilirsiniz – bunların tümü oyun prototip oluşturmayı ve genel kullanılabilirliği geliştirir. Forumda ne düşündüğünüzü bize bildirin.

 

Tilemap Ekstralar önizleme paketi. 2D Ekstralar GitHub deposundan bir dizi araç artık Paket Yöneticisi aracılığıyla kullanılabilir. Bu, yeni değişiklikleri pakette birleştirirken size araçlara daha kolay erişim sağlar. Bu paketteki özelliklerden bazıları Animasyonlu döşemeler, tüm Tilemap türleri için Kural Döşemeleri ve farklı fırçalardır. Tilemap Ekstraları belgelerinde bunun hakkında daha fazlasını okuyun. Yıllar boyunca depoya katkıda bulunan herkese teşekkürler. Ne düşündüğünüzü bize bildirmek için lütfen Tilemap Ekstralar forumunda bize katılın.

2D IK ile 2D Animasyon 5.0. Yeni 2D Animasyon paketi sürümünde, 2D IK artık bağımsız bir paket değildir. İyileştirmeler arasında gizlenebilir gizmler ve IK tutamaçlarının daha iyi görselleştirilmesi yer alır. 2D IK, 2D iskelet animasyonu kullanan animatörlerin ana kemiği takip eden bir kemik zincirinin konumunu ve dönüşünü gerçekçi bir şekilde otomatik olarak hesaplayarak zamandan tasarruf etmesini sağlar.

Platformlar

Artırılmış veya sanal gerçeklik, mobil, web, masaüstü veya konsollar için deneyimler oluşturuyor olun, geliştirme sürecinizin bir sonraki adım için optimize edilmesini sağlamak için önemli platform ortaklarıyla yakın bir şekilde çalışıyoruz.

Yerel Apple Silikon desteği. Unity 2020.2 ile, bağımsız oynatıcı için Apple silikon için yerel destekle Mac donanımının bir sonraki evrimini hedefleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi ve tartışma için foruma göz atın

Adaptive Performance 2.0, herhangi bir cihazda Uyarlanabilir Performansı taklit etmek için Değişken Yenileme Hızı, Ölçekleyiciler ve Uyarlanabilir Performans Simülatörü uzantısı gibi farklı yeni özellikleri sergilemek için yeni Örnek Projelerle birlikte gelir. Forumda bunun hakkında daha fazla bilgi edinin.

Input System 1.1 bir dizi düzeltme ve bazı iyileştirmeler getiriyor: Artık yeniden bağlamaları JSON olarak kaydedebilir ve yükleyebilirsiniz (RebindSaveLoad.cs örnek komut dosyasına bakın) ve Aygıt düzenleri artık önceden derlenebilir, bu da örnekleme süresini ve atık toplama (GC) yığın maliyetini büyük ölçüde azaltır bu cihazlar için. Giriş Sistemi forumunda bize geri bildirimde yardımcı olun.

Unity 2020.2 beta: Hizmetler

Unity Distribution Portal (UDP), oyununuzu tek bir hub üzerinden birden çok uygulama mağazasına dağıtmanıza olanak tanır. Unity2020.2’de UDP Paketi, UnityIAP’den bağımsız olarak çalışır, yani projenizde UnityIAP uygulanıp uygulanmadığına bakılmaksızın UDP paketini projenize ekleyebilirsiniz ve eğer öyleyse, bunu çatışma riski olmadan yapabilirsiniz. UDP’yi etkinleştirmek için Hizmetler Penceresine gidin.

Önceden oluşturulmuş ve genişletilebilir ortak uygulama içi satın alma (IAP) oyun sistemimiz olan Game Foundation güncellemeleri, sunulan esnek ortak sistemler ve özelleştirilebilir hazır yapılarla oyunlarınıza hızlı bir şekilde envanter, para birimi, satın alma ve oyun içi mağaza özellikleri ekleme seçeneği içerir. kutunun.

Unity 2020.2 beta ile başlarken

Dostça bir hatırlatma: Betayı bir tur denemeden önce, projenizi yedeklemenizi öneririz. Bu tavsiye, beta ve Önizleme paketlerimizle çalışırken her zaman geçerlidir. Unutmayın, beta üretim için kullanılmak üzere tasarlanmamıştır – yeni özellikleri değerlendirmeniz ve geri bildirimlerinizi almamız bizim içindir. Üretimde olan projeler için doğrulanmış paketleri ve en son Unity 2019 LTS’mizi kullanmanızı öneririz.

Mutlu testler! Geri bildiriminizi incelemeyi dört gözle bekliyoruz

 

Makalenin Orjinal versiyonu için tıklayınız.

Oyun Motorları Hakkında

 

One thought on “Unity 2020.2 Beta Yayımlandı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir